GILERA.com.pl: Rozmiary łożysk i uszczelniaczy - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Rozmiary łożysk i uszczelniaczy Gilera Runner 50 LC Oceń temat: ***** 1 głosy

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   gandi Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 256
  • Rejestracja pią, 18 wrz 09
  • Motocykl:Runner 50 '03, Kawa Z750s
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Śląsk

Napisano 10 marzec 2012 - 16:22

Witam!

Postaram się zebrać do kupy rozmiary łożysk i uszczelniaczy z Gilery Runner 50 LC. Niestety nie mam wszystkich danych, także jeśli ktoś zna to proszę uzupełniać w odpowiedziach.

Wał korbowy:
Łożyska wału: 20x52x12 C3 lub C4
Uszczelniacz wału od strony wariatora: 19-30-6,5 BAVILDSLX7
Uszczelniacz wału od strony magneto: 18-28-7/7,5 BAVISLX7
Łożysko igiełkowe korbowodu, górne: 12x17x13

Pompa wody:
Łożyska osi pompy (2szt.): 608ZZ (obustronnie kryte blaszką) 8x22x7
Uszczelniacz osi pompy wody: 8-16-10/11 BASLSFX67

Przekładnia zębata:
Łożysko osi sprzęgła (w małej pokrywie przekładni): 6203 17x40x12
Łożysko osi sprzęgła (w dużej pokrywie przekładni): 638ZZ (obustronnie kryte blaszką) 8x28x9
Łożysko tylnego koła: 6204 2RS (obustronnie kryte gumą) 20x47x14

Łożysko koła przedniego 6202 2RS - 15x35x11

Brakuje rozmiarów uszczelniaczy przekładni i rozmiarów łożysk koła przedniego.

Użytkownik Davidek edytował ten post 11 marzec 2012 - 13:46

Gilera Runner 50ccm, Kawasaki z750s
-31

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 294
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:runner sp i peugeot
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 15 sierpień 2013 - 14:12

Uzupełniam szczegółowo uszczelniacze i łożyska przekładni:

Wałek sprzęgła:
- łożysko 6203 (17x40x12) z luzem c3, obustronnie otwarte,
- uszczelniacz 28x17x5 (z tym że grubość 5 ciężko znaleźć, podejdzie 6 albo 7).

Wałek koła:
- łożysko 6204 2RS (20x47x14) z luzem c4, obustronnie zamknięte (gumowane),
- uszczelniacz 47x30x6.

Łożysko w deklu: 638zz (8x28x9) obustronnie zamknięte (blaszka).

Dodatkowo występują dwie sztuki podkładek pasowanych (dystansowych), po ubu stronach wałka pośredniego, o rozmiarach: 16x26x1.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
3

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 294
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:runner sp i peugeot
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 20 luty 2014 - 14:13

Jeszcze dokładniej uzupełniam, chodzi tylko i wyłącznie o starą budę przed liftem.

W pokrywie przełożeń jest łożysko igiełkowe HK1212, które łożyskuje wałek koła. W budzie po lifcie wałek jest kilkutrotnie szerszy i nie ma zastosowanego tam żadnego łożska, co może skutkować wyrobieniem łoża gdzie opiera się wałek i tym samym ruszaniem sie koła na boki.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych